»Oba akta vsebujeta določbe, ki po našem mnenju v predlogu zakona o STA-ju niso upoštevane.«
»Predlog ne vsebuje podzakonskih aktov, to je neresno, nestrokovno in neodgovorno.«
»Gre za vnovičen poskus spreminjanja zakonske materije o STA-ju brez jasnega koncepta in ob popolni ignoranci mnenj deležnikov in očitno s škodljivimi nameni: spremeniti pred leti vzpostavljen in dobro delujoč sistem korporativnega upravljanja STA-ja ter skrčiti obseg javne službe in s tem zamajati finančni temelj STA-ja, katerega vloga je na majhnem in kapitalsko šibkem medijskem trgu v Sloveniji še toliko pomembnejša.«
»Ne ve se, kakšna je vsebina pravic, kdo so zavarovane osebe, predvsem ni jasen vir financiranja. Ključno in nujno je, da so v zakonu določena vsa pravna razmerja in da je zakon podprt z vsemi podzakonskimi akti, ki bodo določili vsebino zakona.«
»Že drugič v dobrega pol leta smo priča temeljitemu poseganju v obstoječi zakon o STA-ju, ki ureja delovanje agencije od leta 2011.«
»Zakon o vladi je organizacijski akt, naša smola, smola te države je, da je ta organizacijski akt zapisan v zakonski materiji, ne kot uredba, kot to poznajo vse preostale evropske države.«
»Predlog zakona mora STA-ju zagotoviti stabilno, pregledno, večletno financiranje, ki ni podvrženo politični arbitrarnosti ter omogoča njegovo neodvisnost in razvoj.«
»Tega je v teh predlogih proračunskih aktov mnogo.«
»Če bi zakon dejansko pripomogel k izboljšanju konkurenčnosti firm v slovenski lasti in posledično tudi slovenskim zaposlenim, bi ga podprli, ker pa gre tukaj za interese privatnih žepov, še posebej tistih iz tujine, pa v SNS-u takim predlogom absolutno nasprotujemo.«
»V Sloveniji konec februarja 767 veljavnih zakonov in 22.115 podzakonskih aktov, število pravnih aktov pa se vsako leto poveča za 500.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju